gokris - In the Life We Live Together

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Hallaaaa....

Av Kristin - 16 december 2011 09:53

Ett rop ut i tomma intet... Jag lever, jag finns har och livet gar framat i en vagrattbana. Just nu i mitt liv kraver jag enormt support fran mina nara och kara, mitt liv har varit enormt oroligt detta ar. Till och med arbetsformedlingen sager att jag inte far soka jobb foren jag mar bra igen pa grund av de erfarenheter jag tagit del av inom jobbvarlden.


Men jag lever och jag ar har! Jag forsoker att diska, stada och halla humoret uppe gemtemot min man. Detta infinner sig bland den inre panik och stress jag har i denna kropp.

Min kara mage har nu blivit av med den resistenta Campylobakter bakterie som har skadat mig sedan april, att jag haft dem jobb jag haft har gjort detta betydligt varre. Nu nar kroppen kan borja slappna av och borja aterstalla sig sa gar jag har med svagt immunforsvar och jag har bade haft svampinfektion, blod rinnande fran analoppning, illamende, muskelvark och nu en forkylning passande innan jul. Livet e bra harligt!


Ja detta ar ett litet utelamnade fran min sida men Hallaaaa... jag behover Er nu!

 
 
Amanda

Amanda

17 december 2011 18:36

Hej kära Kristin!
Hualigen, det låter verkligen inge bra för dig just nu. Jag vill att du skall veta att även om jag kanske inte hör av mig så ofta så tänker jag mycket på dig och hur du har det. Jag sänder mina böner för att din situation skall bli bättre och är glad att du har din man hos dig som stöd! Jag finns alltid här! Kom ihåg att Allah aldrig ger oss prövningar som vi inte kan klara av. Inshallah tar du dig ur detta med. Hör av dig närsom!
Kramar!!!

http://nellezoon.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 10 februari 2014 09:28


 

Av Kristin - 9 februari 2014 17:00


 

Av Kristin - 30 januari 2014 20:23


Idag har jag varit duktig och bakat bröd, denna gången blev det ett pumpa och valnötsbröd.   ...

Av Kristin - 26 juli 2012 23:32

Gud imorgon är sista dagen innan helg och gud så skönt de skall bli. De blir en helg med massa städande och solande. Allt skall fixas innan vi flyttar på onsdag! Så nästa vecka blir tuff för när vi har flyttat skall de tapetseras, möbleras och städas...

Av Kristin - 21 juli 2012 16:48

Sitter på balkongen i solstolen med blå händer. För på förmiddagen var vi i skogen och plockade blåbär. Första gången för Gökhan men han var ändå snabbare än mig på att plocka. Letade efter svamp också men de var inte lika lyckat....

Presentation

Welcome!

I am Kristin, 23 and comes from Gotland Sweden.
My husband comes from Mersin Turkey.

You will follow my life in trying to fit into a turkish wifes life. Cultur, religion also in fun and sad times.
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Guestbook

Recent posts

Categories

Archives

Previous years

Links

bloglovin
free counters

Ovido - Quiz & Flashcards